مرگ یازندگی؟؟؟
مرگ یازندگی؟؟؟

تاحالا شده که به آخرزندگیت برسی وآرزوی مرگ کنی؟؟؟؟


چی بگم از کجابگم؟؟؟؟؟؟؟؟

به نظرخودم اگه ازهمون بچگی هام شروع کنم بهتره ...

 ... بچه بودم بادبادکای رنگی دلخوشی هروز وهرشبم بود

خبرنداشتم از دل آدماچه بی بهونه خنده رولبم بود...

 

بچگی هام هم برام شیرینه و هم تلخ :شیرین چون هیچی نمیفهمیدم از دور وبرم  وکلی بهم خوش میگذشت... دوران بچگی بود دیگه...    یادش بخیر... تلخ بود یعنی تلخ شد یعنی حالا تلخش کردم چون وقتی به اون دوران فکرمیکنم میبینم که گوه ترین دوران زندگیم بود.

بهتره که از شیرینی هاش بگم:

یادش بخیر اون موقع ها به محض این که ظهرمیشد و همه میخوابیدن قرارماشروع میشد تقریبا ساعتای 1 یا2 میرفتیم توخیابون بازی میکردیم دختروپسرهمه قاطی پاتی بودیم هم بازی پسرونه انجام میدادیم هم بازی دخترونه سرظهرچون مردم خواب بودن معمولا یا گرگم به هوابازی میکردیم یا بالا بلندی دو سه ساعت بعدش یا لی لی بازی بود یا قایم باشک عصرهم چون همه ی همسایه ها ازخواب بیدار شده بودن فوتبال پرسروصدایی راه مینداختیم آخ جون چه حالی میداد     

البته بعدش مادرامون میومدن دنبالمون وماهم مجبوربودیم یابازی روتعطیل کنیم یا بریم خونه.

هواکه یه کم تاریک میشد دور هم جمع میشدیم و هرکدوممون که یه داستان از بزرگترهامون یادگرفته بودیم و واسه همه ی بچه هاتعریف میکردیم . داستان جنی - خنده دار - طولانی - کوتاه -جوک های بی مزه وشیرین و...

حلاکه فکرشومیکنم میبینم که همه ی اونا مث یه رویای شیرین تموم شدن دیگه برنمیگردن هیچ وقت برنمیگردن همه شون تموم شدن همه شون به دست فراموشی سپرده شدن همه وهمه وهمه . . . . . . . . . .

 


نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت10:04---28 تير 1390
بچه که بودیم بستنیمان راگاز میزدندقیامت برپامیکردیم،چه بیهوده بزرگ شدیم ،روحمان راگاز میزنند می خندیم

نوید
ساعت20:09---30 خرداد 1390
مرسی داداش که لینکم کردی منم لینکت کردم و 1 سوپرایز برات دارم.دوست داری پولدار شی .الان 1 لینک بهت میدم برم ثبت نام کن خداییش پول میدن؟برای اولین بار در ایرانه من که کف کردم.برای ثبت نام باید 5 هزار تومان بدی اما اگه تا اخر خرداد یعنی امشب ثبت نام کنی رایگانه.شرکت معتبریه.در حد ملیونی پول میده.حالا با استفاده از این لینک پایین ثبت نام کن من الان توضیحات کامل رو برات تو یه نظر دیگه میفرستم؟





https://www.iranadvertisers.com/group.php?id=Sqk39510080 s1a9

کپی کن و تو مرور گرت پیس کن
پاسخ: ممنون آقانوید توضیحاتت جامع وکامل وشامل بود ،سرزدم خوب بود ولی حوصله ثبت نام نداشتم ، چه رایگان باشه چه غیررایگان هیچ فرقی برام نداره . اگه خوشم اومد بعدا میام ثبت نام میکنم. درهرصورت بازم ممنون . . .


maryam
ساعت22:01---17 خرداد 1390
سلام.خیلی خیلی ممنون که به من سر زدید.منم شما را لینک کردم.موفق باشیپاسخ: چون زیاد از دختراخوشم نمیاد اگه میبینید که شمارم لینک کردم فقط به خاطر عشقم مریم بوده ...

hamid
ساعت0:02---27 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز
از وبت ممنون
به ما هم سر بزن و در فروم ما حضور داشته باشید
www.koleposhti.vcp.ir



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 1 خرداد 1398برچسب:,

  توسط یه آدم  |
 

 



یه روزی فکرمیکردم خوشبخت ترین آدم روی زمینم اماحالامیفهمم که این همه سال خودمو گول زدم چون تودنیا چیزی به اسم خوشبختی وجود نداره...


 

 

 یار قشنگ دلم . . .
 . . .
 اول آشناییمون
 تنها خواسته ی من . . .
 به یاد اون روزها ...
 چی بگم از کجابگم؟؟؟؟؟؟؟؟

 

تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390

 

یه آدم

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرگ یازندگی؟؟؟ و آدرس marg-or-zaendagi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





...مسافر مهتاب...
خاطرات
18سال به بالا بیادتو . . .
گویندخداهمیشه باماست
ستاره جنوب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

پاتوق دخترها وپسرها
ضددختررررررررررررر
ضد ضد ضد دختر
ضددختر
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 5055
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1